May 31, 2014

S I N E R G I

Terima kasih
sebab bagi aku kekuatan luar biasa.

34 orang
Antara orang yang aku takkan lupa.
Seumur hidup.

2 orang kamu.
Paling teristimewa.
Menghulurkan kekuatan luar biasa.
Ada setiap jatuh bangun aku.

Untuk hang
terima kasih sebab ajar aku supaya ada sekelumit tanggungjawab
sekalipun saat itu hati membuak- buak nak bergembira.

Untuk hang
terima kasih sebab ajar laksana gerak kerja dan bercakap gerak kerja adalah suatu yang berbeza.

Untuk hang
terima kasih sebab ajar keluarga yang utama namun gerak kerja juga perlu didahulukan.

Untuk hang
terima kasih sebab ajar
gerak kerja mesti jalan sekalipun emosi sudah tunggang terbalik.

Untuk adik yang akak sayang
terima kasih sebab terima segala komen, kritikan akak
sehingga setiap hasil kamu menjadi sebutan dan rujukan orang ramai.
Sungguh, Akak bangga dengan kalian.


Aku penuh dosa
Banyak kekurangan
Banyak garang. eh :P


Terima kasih sebab menjadikan aku yang hari ini.