Sep 25, 2012

Aku sedang diuji



Kadang- kadang aku fikir nak makan sebanyak- banyaknya
tapi tak boleh sebab lepas tue mesti sakit perut.
kadang- kadang aku fikir baik tido lama2
tapi tak bawak apa- apa pun.
aku sedang diuji.
setiap patah yang aku keluarkan
aku sedang hadapinya.

aku sedang hadapinya.
aku tak menyesal.
sebab ni jalan aku pilih.
cuma aku pohon, permudahkanlah setiap urusan aku.
permudahkan jalan perjuangan aku.
aku nak belajar.
aku nak bekerja.
aku
aku
aku.....
Ya ALLAH permudahkanlah setiap urusan dan perjalanan hidupku.

di kala aku rasa tersangatlah s*****
aku takmau jatuh menyembah bumi.
aku tak mau menyusahkan orang sekeliling aku
tolonglah YA ALLAH kuatkanlah aku
aku nak hilangkan semua tekanan nie
aku nak terima cabaran dgn rasa adventure, rasa seronok
mungkin aku perlu pergi ke.....

.... sedap, lembut ja bayu pantai... teringin sangat nak pergi
~kalaulah aku pandai drive
~kalaulah aku ada lesen
~kalaulah aku reti jalan sengsorang

hanya KALAU.. Memang takkan terjadi...hurmmm

p/s: rindu lak kat jell. dak nie yang suka kalau aku belikan dya apa- apa ^___^