Aug 5, 2012

Aku takut... sekarang semua dah bebas. Semoga ALLAH menjagamu adikku sayang


Sungguh aku takut. aku sayang adik- adikku. aku tak mau depa bercinta usia muda. sebab cinta usia muda tanpa ikatan yang sah hanya sia. kini aku dah jauh, kekangan masa. aku dah tak mampu tengok depa. depa bukan depan mata aku.
sungguh aku susah hati.
aku harap kesempatan dalam kesempitan aku masih lagi boleh bertanya khabar dan menasihati depa.

PESANAN BUAT ADIK:
adikku sayang
jangan pernah hang menyayangi kaum Adam
selagi hang tak kuatkan kasih sayang dengan ALLAH, mak ayah, adik beradik
mak ayah dan seluruh keluarga mengharapkan kejayaan kita
kita yang mampu ubah nasib keluarga
jangan disebabkan itu menyebabkan hang leka
INGAT MAK AYAH DAN ADIK BERADIK KITA

P/S: teringat adik pernah cakap, dia takkan buat sesuatu yang kakak tak buat