Apr 5, 2012

ni cerita kat makmal


hahahahahah ramai kawan-kawan aku cakap aku nie ceria lawak dan merapu and loqlaq..hahahah
ni satu cita kat makmal. kami kena wat experiment sal darah.nak tengok peratus red blood cell and white blood cell. pastue kami kena korbankan darah masing2 la. kumpulan aku ada 5 orang, 3 daripadanya mabuk darah. tak leh la.jadi aku gn jannah la nampaknya.

 jannah pon buat dulu tapi sayangnya darah dya sikit.
p/s: tiada unsur bersuntuhan dengan bukan muhrim yea


pastue giliran aku la.aku kena boh darah untuk dua slide.
sebelum cucuk kena sapu gn ethanol dulu yea


masa encik rahman nak cucuk aku dah gelabah bewak dah.kawan2 dah pakat pegang aku takmau bg gerak. pastue aku da idea,
" encik, kalau tak cucuk boleh tak??? leh tak amek darah kudis?''
seisi kelas gelak kat aku
sbb aku dok terketaq sgt.
aku tgk muka cik rahman pon dok tahan gelak.
pastue dya kata dya pon takleh cucuk aku sebab muka aku dah pucat...

jadi....
cik aujan kita yang jadi galang gantinya,,,,
sian dya dhlah mabuk darah
tapi sekbek dya tak pengsan
sebab dya tak tgk darah.

nampak tak???? yang biconcave shape tue red blood cell. yg ada anak panah tue leucocyte

my group members