Apr 24, 2012

imbas balik sekolah rendah

hanya zaman persekolahan dan kanak- kanak yang mengajar kita erti sahabat

dan 
bila zaman itu berlalu nescahaya ia takkan kembali lagi


masa ini kita bawa haluan masing-masin
g



mungkin sukar untuk kita kembali bersatu 
dalam satu tempat sekecil satu bilik darjah



belajar, bergurau, kenakan orang, pergi kantin, ke padang bersama2



terbukti zaman pelajar adalah zaman yang sukar dilupakan



mungkin satu hari nanti kita akan menangis kerana rindukan zaman pelajar yang sangat indah
 


Nak taw perangai aku camna masa sekolah rendah???
adoyai... 
ni mengikut kawan lama yang berjaya ditemui:
kau tahu x knpe smpai skrng aku ingat kau ?
dlu mase dajah brape tah.. aku ingat lagi kau penah ketuk pale aku pkai sudu.. aku taleh lupe lagi kowt . -.-.time tu aku cabar kau
kau suruh aku ketepi xslh aku
pastu kau cakap camni " kalo ko xtepi aku ketuk sudu nie kat ko "
aku cakap, ketuk la kalo brani
pastu betol2 kau ketok..
aku tros blah T.T


 baru- baru ni depa da buat reunion kat Port Dickson. Sorry sangat takleh gi, kekangan masa n tak reti nak gi..huehuehue
tapi insyaALLAH aku akan pi jugak satu hari nanti