Apr 2, 2012

dah lama tangan tak berseni



aku paling suka subjek koko ni sebab kami kena anjur program sendiri. dya nak tengok kita ni pandai handle program tak. minggu lepas giliran kumpulan aku iaitu kebudayaan buat program. aku da cita dalam entry ni
minggu ni pulak giliran kumpulan lain.kami jadi peserta.kumpulan ni buat pertandingan kolam. yang kaum india selalu buat bila tiba musim perayaan tue.
oh, aku sangat excited.dah lama tangan nie tak berseni kan???



beras ada lima warna ja. macam2 tangan nak menunjukkan kepakaran masing-masing.




fokus2.... kami buat ats kertas kadbod kerat dua ja.aku punya la semangat nak wat kat lantai, konon feeling cam perayaan tue. beras banyak tapi kaler dya terhad, ruang plak kecik. kreativiti susahlah nk berkembang..cehhhhhhh


ni kumpulan lain yer.. gmbaq depa kurang lak kat kamera aku nie..huhuhuhu


comey dak?????





tu dya tue dya...wowo


ni lah semua ahli kumpulan aku bersama instruktor merangkap juri, abang As 
p/s: sudah berpunya harap maklum


nilah hasil usaha kami.mesti terkejut an tak cantik...ni sebab kurang warna lanie..grrrr
tapi xpa, menang juga no 3



huhuhuu sebek.... x comey kolam tue



yeay, menang jugak!!!!