Mar 31, 2012

Menteri Pun Kalah Ngan Aku Part 1


oh, entry ni bukan nak menentang kerajaan ok
 ni aku nak cita segala kesibukan
kalau boleh semua program aku nak join
huihuihuihui

ok, 3 hari berturut- turut aku jadi AJKprogram kat kolej aku. Alhamdulillah walaupun mengalami pelbagai kesulitan semua dapat diselesaikan  dengan mudah. kami dapat makan yang best2.








n then esoknya pulak, aku dan kumpulan buat program Pesta Rakyat Jelata. yang ni adaa markah untuk subjek KO yang aku amek. yang ni aku jadi mc. memang impian aku tapi sayangnya aku tak perform dengan baik. xda mood. penat sangat dengan program semalam . tapi overall persembahan peserta memang best la. depa memang bagi all out punya...




 akulah mc hari tue.. suara memang tak sedap la. mic tue memang dasyat la. telan ayaq lioq pon leh dengaq sora.



ni kumpulan, depa menari tarian walinung sari... comel


ni nari lagu cek mek molek.. siap gn kipas segala

 yang ni menari tarian apa ntah..lemah lembut ja tapi muzik gamelan


depa ni berlakon cite Peteri Gunung Ledang.. wow, sangat best!!!!










the juri and VIP. thanks for coming..huihuihui
muka juri dok tahan gelak ja


hadiah disampaikan kepada semua pemenang..



pengarah program, juri dan vip bergambaq bersama peserta.



 ni lah ajk yang telah bertungkus lumus menjayakan program ini. semoga dapat markah penuh lah yea