Feb 1, 2012

Biarlah Aku Pergi Membawa Diri


Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini. cuti sem pun ada lagi ni. 18 hb ni dah pegi UPSI balik... huhhhh, tak best. dah la cuti sem punya la sat, sebulan ja. tapi ni lah first time aku cuti tak keja apa. yala sat ja nnt tak sempat nak dapat gaji...

boring r dok umah asyik makan tido tgk laptop. hari2 baca cerpen kat penulisan2u. sampai dah boleh hafal dah semua cerita kat situe.. hurrmmmm...

dan esok aku akan pergi. Pergi membawa diri. bukan lari dari rumah tapi berbakti kepada masyarakat.kawan aku ajak kami stay kat umah anak yatim jadi fasi kat situ.agak teruja la. ni baru first time.

aku harap sepanjang di sana dapat mendidik diri aku menjadi seorang yang bertakwa,berguna kepada agama,masyarkat negara dan diri aku sendiri.