Jan 29, 2012

I'm Sweet 20



Tak sangka bila masuk tahun 2012 ni aku dah ke alam puluhan yer. Alhamdulillah dah 20 tahun aku hidup walaupun tak sampai besday lagi. Aku rasa saat paling best masa umoq belasan tahun dulu. Serius rasa macam sweet ja. Macam muda remaja. Walaupun sekarang baru awal dua puluhan, tapi dah tak boleh nak menipu cakap aku ni budak2, tambang bas dah tak boleh separuh harga, duit raya komfem2 setiap tahun makin sikit. Kengkonon makcik pakcik aku ingat dah besaq la. Wahai makcik pakcik, memang saya dah besaq tapi tak keja lagi taw.. Makan pon harap duit ptptn ja..Huhuhuhu lagi satu yang sedihnya bila dah TUA ni, bila pi makan kenduri dah tak dapat cekelat sebab tue untuk budak2. Depa bagi bunga teloq ja. mana best!!! HUHUHU SOB SOB SOB

TAPI TAPI TAPI

melangkah ke alam 20 an ni best jugak taw sebab masa ni lah dok menganyam impian, bila grad ni nak keja apa.. dapat tak jadi cikgu (ramai2 tolong doakan aku yer) 

DAAAAAANNNNNNNNNNN

semua kawan2 dok bercerita pasal kahwin. ish2 gatai sungguh. termasuklah aku kengkadang dok terfikir-fikir jugak. siapalah dia agaknya???

UISH UISH UISHH

Sudah Hus!!! Jangan dok fikir benda mengarut tue. Ya, aku ada 3 tahun lebih lagi belajaq sebelum dapat apa yang aku impikan. aku mohon permudahkan aku belajar sebab aku nak sangat balas jasa mak ayah aku dan bahagiakan keluarga.
 Boringnya cuti sem ni, nak keja pun cuti sat ja. Tapi pejam celik dah nak abes pon.Jjanji boleh tengok tv ngan makan sedap2 kat umah. I LIKE!!!