Dec 1, 2011

release tension hujung minggu

salam
ni nak story sket ahad minggu lepas kan cuti.so, aku n the gang amek keputusan gi mandi sungai kat teratak riverview....kami dah taw lam sal tempat ni cumanya masa yang tak mengizinkan.memandangkan isnin pun cuti so kami pi la.pukul 8 suma pakat bersiap.alamaklumlah nak kena pi sewa basikal..moto pon sowang ja ada.x mampu la nk angkut semua.nak sewa keta lak macam tak berbaloi ja sebab tempat tue dekat ja...mesti lagi adventure law pi nek beskal.sewanya rm3 sejam...ok la an...


posing dulu sambil menunggu kawan2 lain bangun tido...hahahahahaha



perjalanan...berehat sebentar...penat betoi bawa beskal...dh la naik bukit turun bukit...perjalanan lebih kuang setengah jam jugak law naik beskal


SUBHANALLAH...
indahnya ciptaanNYA...
sungai dya pon bersih cetek ja...
alhamdulillah tempat ni bebas dari aktiviti kemaksiatan



dihanyutkan pelampung...



bergambar atas titi gantung...gayat...


sebenarnya.....
ya, kami telah melanggar peraturan...


sila ikut peraturan yea



lom balik posing lu yea


teng q kak husna sbb belanja eskrem