Dec 24, 2011

Makan lagi!




alahai siannya si bawang besar yang dikupas xbegitu cantik oleh OP. Ni antara bahan2 untuk perap aym la.... n konfius aku, kawan sebut peram, tapi aku sebut perap.masing2 xnak mgalah...nak perkataan dya jugak betoi.last n bg bukti kukuh bahawasanya perap,aku mintak tolong Ari sbb dya owang utara gak.mesti dya lagi arif..slumber dya balas,
"aku xsebut perap ataw peram,aku sebut marinate."
amboi2 ckp omputeh plop.
mentang2 dak tesl
hehehehehhehe
lepas dinner kos aku kini berallih pulak jamuan persatuan kebudayaan yang aku join kat kolej...kali ni kami wat BBQ. ada ayam pangggang, sosej, fries, coslaw....



giginya SMS gn AN bakaq ayam. aku pi tgk ja la...hehehehe
xpa la aku dh tolong besiang ayamgn at coeslaw dh petang td...heheheheh



the boys..setengahnya mai makan ja...assignment banyak katanya...ehemmmmm
kami dikehendaki bw pinggan, cwn, sudu garpu sendiri
soooo sad




sabaq, makan pelan2 jangan berebut



my boss I..ahakkkksss



gegurl yg sangat berseni


hus with su



my bos II, sangat kecik dan chomell!!!

lepas makan2, kami main game ewah2 ala2 kotak beracun.sangatlah hapenning!!!1 xda gmbq tp vid ada la..tp maaf xleh download pulok...hehhehe.. OP nyah la, hus kena ucap i luv u too kat F la, bos II jadi Gorilla la..mcm2.....

k nitez...