Nov 9, 2011

PERUBAHAN

Assalamualaikum...

sejak aku jadi budak u ni dah macam2 perubahan aku alami. Ada yang seronok ada yang tak besh. Apa pun ku berdoa aku tak mudah lupa diri dgn kehidupan duniawi. Tapi betoi kata orang,dok dekat u la kita leh kembangkan bakat, tunjukkan bakat dengan melibatkan diri dengan pelbagai aktiviti kolej kediaman mahupun unversiti.

Pertama sekali keterujaan aku sebagai petani....Seingat aku tak pernah aku pegang cangkul dan bercucuk tanam. Masa dok menyangkul tue aku rasa aku lah yang paling tak reti sekali tapi Alhamdulillah pokok jagung mak sedang ,embesar dengan sihatnya.



this is my geng qiqi,me.aujan n ikin....
sangat comel mereka ini....n depa ni clasmate aku jugak



menjadi ajk hadiah  dan cenderahati untuk program apa ntah...hehehehe


meeting kelab silat dan kompang.


nilah biro yang aku sertai..Biro kesenian dan kebudayaan. Sebelum aku masuk u memang aku bercadang nak aktif sebab aku harap kekal dok kat kolej. Syok masuk biro ni sebab aktiviti dya semua aku minat dan aku rasa nak join.hehehhehehe