Dec 2, 2010

tahniah miss nuna nuna!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum..............
arinie aku mulakan entri dengan penuh kesyukuran ke hadrat Allah SWT.ekceli cita ni yang 30 nov punya tapi disebabkan aku too busy xdan la...........sori la nah...........30 nov ari yang ckup bermakna lam idop aku.arinie result pspm kua (PEPERIKSAAN SEMESTER PROGRAM MATRIKULASI).aku takut.law fail,1.5 ke bawah kena keluar.xmau.lagi baper bulan lagi ja aku leh sambung degree plak.ari2 aku berdoa mintak dapat 3.1 ke atas.result kua koi 10.kwan aku yang nama sama ngan aku dah cek dah.dya dapat 4 flat.aku??????????ntahla.masa nak pi cek tue mmg ketaq gila.tgk2 catat kat situe 3.68.oh my god!!!!!tol ka nie??cek lg skali no matrik na taw xbetoi ka.MS10185*****.ALHAMDULILLAH.................xsangka.aku teriak kat situe gak.owang kat situ pakat tgk aku.depa ingat aku fail kot.ahhhhhhhhh lantak la.tapi aku bersyukur sangat.aku terus tepon mak ayh aku.depa pon terkejut plus hepi.terima kasih ya ALLAH.aku taw law tanpa pertolongan MU aku xkan berjaya.terima kasih gak wat mak ayah dan keluarga yang selalu doa kat una ari2,pensyarah juga yang banyak membantu,xlupa kepada sahabat handai.