Dec 18, 2010

saya ngah rancang masa depan niey

bulan april taon depan dah abes matrik.....................dengar kata masuk u taon depan bulan 9...toi ka???????

aku dah pk nanti nak
amek pendidikan.dari dulu gi aku bercita cita nak jadi cikgu@pensyarah........mmg frust menonggeng la bila x dapat maktab ri tue....aku akn pastikan cita2 aku jadi pendidik satu ari nnti akn tercapai gak.
tapi nak masuk u mana ahh?????

aku cadang pilihan aku usm gn upsi....tapi suma da 8 pilihan.aku gak kena pilih kos n u yang betoi2 takut law dapat pilihan ke 6 ka...........
upm pon menarik..........kos berkaitan pertanian.tapi jaoh gila...............
tapi kan masuk u dgq kata bulan 9 taon depan.aku da free 5 bulan.mesti kena keja.ya la nak masuk u kna pakai duit banyak.xleh nak harapkan mak ayah ja.aku kna cari sendiri.
tapi nak keja pa arrr.dalam fikiran aku nak keja kilang ja.kilang aku dulu.gaji pon banyak.......
tapi........
mak tak bagi dah.jaoh kowt.........gpon susah nak pi.......aku da 3 pilihan keja
1.tolong makndak kat kedai makan......tempoh keja lepas subuh sampai maghrib
2.keja kat supermarket billion.tempoh keja 10 pg sampai 8 malam lebih kuang....
3.keja kilang wire..........8 pagi sampai 5 ptg........
nak keja yang mana yea.........dalam pikiran aku pilihan no3 tue ja...........ishhhhhhhhhhhh,una una una