Nov 4, 2010

banjir bawa tuah

sebelom aku terus bergumbira,takziah aku ucapkn pada warga perlis n kedah yg mengalami banjir yg amat dasyat.sabar la noh tue petanda dari tuhan agar kita lebih mengingatiNYA.owh,takot gak aku tgk berita tadi,dah baper byk nyawa yg terkorban.mah pakcik mat aku yg dok kat gunung keriang pon dah banjir teruk dah.dya pon lam proses pindah pi dok kt mana2 skol ntah.dgn bini dya gh boyot gi...sian2.
tgk rini kosmo letak muka dpn haaaaaaa...........takot3
buat adik aku 2 owang tue lak,kakak tumpang kesian la kt ampa yg xleh balik bemalam kat umah...huhuhuhu padan muka gak.kekehkeh.ha mek qah ang jangan dok gatai nak folo kawan ang balik gak trun sp.satgi jadi pa2 gah jln bahaya..............

.haaaaaaaa,banjir yang berlaku ni gak  bawa hikmah.hikmah??????????hikmah coz tarikh balik kmk tempat aku ngaji dipanjangkan lagi...huhuhu syoknya!!!!!law x ahd ni dah kena balik mas7uk sem dua,aku dah agak dah dlm keadaan banjir makin terok ni mesti pengarah tambah cuti gi...yeah3