Nov 18, 2010

aku rindu

huhuhuhuh skang nie dah masuk sem dua.......kelas baru aku h2p1.buat masa skang langsung xbest.coz xda sapa yang gila2 n geges plus kecoh cam aku.sumer diam diam ja.so,aku amek keputusan untuk diam ja la.tapi yang best nyer sem dua ni blaja subjek baru iaitu kemahiran dinamika.aku suka.di h2p1 tiada lagi aku yang hingaq yang da aku yg ayu.ayu???????huhuhhuhuh........aku dah pisah kelas dari permaisuri gn milla.sedih..tp nasib baik 1 kuliah gn depa.......
ni aku nak imbas balik kenangan lalu bersama h2p8....huhuhu sendu.........


ceywahhhhhhhh,kami la pinkylicious......huhuhuhuh dari kiri aqee,miss nuna nuna,permaisuri,milla,shi shi and nut.

ni time jamuan praktikum..masa ni la hubungan yang renggang2 dirapatkan.yang tersembunyi terbongkar.sapa suke kat dyer jelas kelihatan.dendam kesumat terlerai.simple salah phm terungkai.....yang penting hapenning.

ni my tutormate h2t8(b).ayu2 ja ni.aku ja yg............

my best tutormate,permaisuri yang cantik.gonna miss u

also my best tutormate....milla.very clever alwaz help me.slalu study together2.
so,dengan ini miss nuna nuna mengumumkan bahawa beliau akan fokus study,tiada lagi berblogging and facebook sampai la april taun depan...leh caya ka??????????
untuk para readers blog aku ni,30 november ni adalah ari yang penting untuk aku.result aku akan keluar.aku mohon ampa suma sudikan la doakan kejayaan aku nah..........assalamualaikum