Oct 26, 2010

tears cost a million

walaupun gembira cuti semester namun jauh di sudut ati aku sedih.sem depan tukar class.aku dah xdok class h2p8.aku langsung x kenai tutormate baru aku .harap2 depa baik2 la.sudi terima aku yang kecoh ni seadanya.harap suma owang suka dan senang gn aku.ya la aku ni manusia biasa ja.dak h2p8 memang best2.sopan santun sumernya.
HAYAT 1 PRAKTIKUM 8 (H2P8)


Mr Right
Mee-sowang yg alim.so0pan owangnya.penah jd salah paham antara kami.tp dah ok la
Man-sangat vouge.haru biru..paling jambu kot
Zilol-diam2 ubi berisi
Izz-serabut.....always bangun lambat
Ke'Oi-sangat perfect....huhuhuhuuh

Miss gorgeous
Didy-minah bio.nak jadi doktor
Syazz-sangat misteri tapi baik sangat
Biey-kartun kiut sangat
Milla-very clever kalut pon da gak
Permaisuri-very beauty and ayu
Si kecik-diam ja tapi suka gelak injut badan
Lala-always sakit tapi pendiam la
Kak Iyra-baiknya diya.selalu aja aku kimia.thanx.aku suka melepak bilik dya
Adda-sangat pandai
Emma-budak sik yang pandai.aku bangga dgn dirimu
Syue-rajin sembang gn aku.lawak leh tahan gak tapi atinya baik
Jeti-suka kutuk baling.xpaham aku.
Sis Syi-slalu xmai clas.sakit kot
Sis Zaza-anak mami yang comey
Pah-budak ganu yang ayu
teah-budak ganu yang ayu
kyra-budak ganu yang ayu
SIS feryy-comey


gud night~~~~~~~~~